• (iOS) Shoot Bubble - Fruit Splash codes meer geld

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Shoot Bubble - Fruit Splash ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Shoot Bubble - Fruit Splash IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ codes meer geld ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Shoot Bubble - Fruit Splash 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    beetje saai

    Te veel advertenties... verbeter alstublieft..

    Heel variërend maar altijd. Ik zit nu over de 1000 levels en kan nog fijn doorspelen. Een echte aanrader maar Pas Op: het is erg niet. Groetjes en veel spelplezier.

    Als ik me verveel, pak ik gewoon mijn telefoon en speel ik dit spel.. mijn telefoon is niet groot... er zijn zoveel spellen die ik op mijn telefoon heb gedownload, ze zitten vast en hangen mijn telefoon op. Dit is heel goed om te spelen voor ouderen tot kinderen...

    Shoot Bubble - Fruit Splash Casual viv

    Tp

    Dit is een spel waarom app toegang nodig heeft tot GPS, browsegeschiedenis van telefoongegevens en meer. Ik heb zo'n hekel aan games voor telefoons, omdat ze zonder reden toegang tot de hele telefoon nodig hebben. Ik hoef het alleen te installeren om een nieuwe functie in een andere app te ontgrendelen. Maar ik zal het nooit spelen. Als ik ontdekte dat die app op de achtergrond draait, wordt deze binnen enkele seconden verwijderd.

    Te veel advertenties Het zou leuker zijn om te spelen als er niet zo veel advertenties waren.

    Dit spel is makkelijk te spelen, het heeft goede graphics en geen irritant icoon, maar er zijn veel advertenties. Ze zijn gemakkelijk genoeg om de advertentie te verlaten en terug te gaan naar het spel

    Leuke gameplay

    Heel leuk spel maar jammer dat hij bij 3420 uitgestrekt loopt.

    Veel advertenties tijdens het spel

    terugkrijgen

    Goed spel voor een kind om te spelen Maar voor veel advertenties en geen uitdaging of beloningen. Veel te eenvoudig kan erg saai worden.

    Veel reclame

    Spel is erg goed, maar graphics zijn niet goed, er moet nog wat aan worden gedaan

    De bal die we nodig hebben komt niet en jij leidt ons naar de nederlaag, hoewel we winnen. Dus bedrieg ons niet, anders willen we zo'n spel niet spelen

    Shoot Bubble - Fruit Splash Hygge odt

    Shoot Bubble - Fruit Splash Ajanviete kixn

    Topspel

    Leuk spel. Uitdagende etiketten. Wel veel reclames


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :