• (iOS) Hidden Numbers: Twisted Worlds koder mere ressource

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hidden Numbers: Twisted Worlds ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hidden Numbers: Twisted Worlds IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ koder mere ressource ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Hidden Numbers: Twisted Worlds 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Dette spil er skabt for at få børn til at købe opgraderinger.

    Jeg er lige begyndt at spille som en uge nu. Indtil videre nyder jeg det. Selvom det er lidt forvirrende i starten, men det er fordi jeg stadig prøver at finde ud af alt. Det er det, jeg synes, der gør det sjovt for mig. Meget udfordrende, og det er bestemt ikke et kedeligt spil som nogle..

    God blanding af puslespil. Fint soundtrack.

    Grafik lidt lille

    Elsker de mange forskellige spil, der er tilgængelige. Elsker også de interessante trivia

    Hidden Numbers: Twisted Worlds Aventura cwir

    For hårdt, men det er ok

    Er lidt forvirret over betydningen af spillet. Hvad er alle de forskellige typer ting, der bliver ved med at dukke op???

    Enkel, men alligevel vanedannende, og den fluffy fyr er sød

    Endnu en gang opbygget min kollektion og nu væk igen, hvis jeg kunne give den 0 stjerner, ville jeg. Jeg ændrer min stemme på grund af al min samling blev taget væk, ikke rigtig glad


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :